Saturday, April 18, 2009 | Posted in , , ,
Sebenarnya tak ada apa yang istimewa pun dengan budak ni tapi sajer jer aku nak masukkan ceritanya kat dalam blog aku. Tahlah kat mana istimewa budak ni aku pun tak tahulah. Tapi dengar-dengar cerita ramai pulak yang berminat dengannya. Hishhh...kuat jugak 'mandrem' budak nih yer.

Setakat yang aku pernah kenal dia, tak pernah pulak aku tengok budak ni berbaju kurung. Aku ingatkan hari last itu hari ada la peluang aku nak tengok dia pakai baju kurung.....hampeh. Aku pun kadang-k
adang dok bayang jugak la macamana la rupanya bila budak ni pakai baju kurung. Last-last ada sekali hari tu aku saja bukak friendster...tetiba alamak...ada gambar dia berbaju kurung laa...Mula-mula tu puas gak la aku tilik betul ke budak nih yang aku kenal. Eh..eh...betul la dia. Kalau korang suruh aku komen pasal camana rupa dia bila berbaju kurung tu susah la sikit nak bagi. Kalu aku bagi komen pun mesti yang kutuk-kutuk punya. Jadi tak payahlah yer. Cuma nasihat aku kat budak nih...rajin-rajin la berbaju kurung. Mana tau bila kau berbaju kurung boleh menyerlahkan keayuan ekau. Contohilah Kakak kau tu (sapa yek), tak pernah miss berbaju kurung bila hari Jumaat walaupun sebenarnya hari tu hari Selasa. (Sorry la Aniza...kawe enter frame demo).

Cerita sebenarnya...budak ni budak baik la, QAQC Engineer kat aku. Farewell ni dibuat sebab dia dapat job baru kat JKR. Huh...nak jadi orang gomen rupanya. Bila dia tak dak susah gak la aku sebab selama ni dia banyak tolong aku pasal kerja ofis, tapi ada satu lagi yang menyebabkan aku rasa kehilangannya....tak dapek la lagi den nak makan biskut marie dia. Nak minum air nescafe tak sedap dia pun dah tak boleh. Woii...Sak...kalau kau nak mari sini bawak la biskut marie sekali, pastu buat la air nescafe tak sedap tu kat abang kau ni.

Apa-apa hal pun kami samada dari warga Hakikat Engineering Sdn. Bhd. ataupun Pembinaan EmasKami Sdn. Bhd. mengucapkan selamat maju jaya di tempat baru dan cepat-cepat la dapat jodoh. Satu lagi hari tu bila kau menangis nampak buruk sangat la. Kalau tak caya cuba kau tengok video tu nanti. Ha...ha...ha...


Category: , , , |
��

Comments

0 responses to "Farewell To Khairun Nisak"