Sunday, July 19, 2009 | Posted in

Bulan ni dah dua kali aku dikejutkan dihari minggu. Minggu lepas gezutan hingga ke Canada negeri kelahiranku. Hari ni pulak gezutan hingga ke Bangladesh negara kelahiran Sani ataupun Nepal negara kelahiran guard aku. Nape lak gitu...baca la lagi kat bawah.

Tadi aku ada buat pengeluaran pitis sikit kat CIMB Bandar Rawang. Pada mulanya memang rasa cam mimpi berada kat Bangla atau Nepal sebab sekeliling aku 90% warga Bangla dan Nepal. Yang menambah realiti mimpi aku ialah bila duit yang aku keluarkan tak sama notnya cam sebelum ni. Betul-betul membuatkan aku berada di negara kelahiran Sani - Supervisor Bangla aku. Tak percaya tengok la gambar yang aku dah 'upload' tu. Kenapa la jadi camtu yek.

Chow dulu, gtg....

Category: |
��

Comments

0 responses to "Gezutan Hari Minggu"