Wednesday, October 17, 2012 | Posted in ,
Assalamualaikum semua rakan-rakan terutama Rakan Radio Amatur PTT. Sebagaimana yang saya janjikan semalam untuk 'upload'kan contoh soalan untuk RAE. Okehhh...saya hanya mencuba sedaya upaya untuk berkongsi maklumat bersama rakan-rakan walaupun saya ni amat baru dalam bidang ni dan masih lagi nak belajar. Melalui carian di internet banyak yang saja jumpa bahan yang boleh dijadikan panduan untuk saya dan rakan-rakan semua. Atas kesedaran ilmu lebih baik dikongsi bersama maka di bawah ini saya sediakan 'link' untuk 'download'kan oleh rakan-rakan semua. Semoga dengan perkongsian ini lebih memberi manfaat kepada semua terutama yang baru  nak berjinak-jinak dengan dunia radio amatur seperti saya. Sekian, terima kasih. Sehingga jumpa lagi di lain 'post'.                     Sila klik pada 'link' untuk download 1. Amateur Radio Guidelines, 2. SOALAN RAE 1, 3. SOALAN RAE 2, 4. SOALAN RAE 3, 5. PANDUAN UNTUK RAE, 6. Ham SOP QSO - Malay Ver
Category: , |
��

Comments

0 responses to "Contoh Soalan RAE"