Monday, March 09, 2009 | Posted in , ,
Ha...ha...rasa selesa dan semangat sikit nak mem'publish' blog-blog baru dengan penampilan baru nih. Jangan la ada sapa-sapa dengki lak. Sebenarnya memang dah lama dah aku bercadang nak tukar penampilan nih tapi masa saja yang tak mengizinkan. Lagi pun malaslah nak menyelongkar kat internet tu nak cari templates yang berkenan dihati.

Ini pun aku ingat carian yang keberapa puluh dah baru jumpa. Kira okey dan puashati jugaklah dapat yang macam ni. Nak lebih nampak ceria dan menyerlahkan personaliti, aku gunakan widget yang disediakan oleh adiwidget. Baru nampak gempak dan blues sikit. Untuk slideshow aku gunakan widget yang disediakan oleh Slide manakala untuk jam yang nampak cam Islamic sikit tu aku ambil kat Alhabib's Islamic Web Services & Accessories.

Kepada sesiapa yang rasa dengki atau rasa nak kutuk tentang penampilan baru aku ni....bolehlah kutuk sepuas-puasnya kat ruangan yang disediakan. Hamba yang daif ni sedia menerima kutukan tuan-tuan dan puan-puan semua. Hu...hu....jumpa lagi weh.


Awas...gambar di atas tiada kena mengena langsung dengan tajuk di atas. Ianya di 'upload' hanyalah untuk mencantikkan atau menyedapkan mata memandang blog aku nih. Kalau rasa sakit mata nak tengok....maka dinasihatkan jangan tengoklah.
Category: , , |
��

Comments

1 Response to "Penampilan Baru"

  1. Anonymous On March 10, 2009 at 11:39 AM

    hahaha.... tau sape pompuan kat atas tu....