Sunday, February 08, 2009 | Posted in , ,
Tentu korang pernah tengok Mamat yang tak pakai safety helmet tuh. Alaahh...Mamat yang kurang hensem tu tapi dia Bos aku weh. Aku bukan nak publish sangat gambar dia ni, tapi masa aku ambil gambar dia hari tu dia cakap "ni mesti nak jadikan modal masuk blog". Okeylah sekarang aku betul-betul masukkan. Tapi sebelum aku buat cerita, kau tengok aku ambik gambar dia masa tengah hensem. Dia ambik gambar aku tak sempat pun aku nak kontrol hensem.

Nak cerita...Mamat nih memang baguih, semua dia buat, dari Assistant Project Manager, Engineer hinggalah ke tahap macai macam aku - Supervisor. Kadang-kadang turun lagi tahap jadi kongsi kong. Gambar yang korang nampak sekarang tu sebenarnya dia tengah dok check kerja aku. Alamak kantoi la aku kali nih.

Ha...ha...tak adalah sebenarnya kami ni kerja dalam satu team. Ada masalah kami bincang sama-sama camana nak selesaikan. Itulah yang best pasal dia nih. Nak best lagi time dia sibuk kitorang bagi dia masalah yang perlu diselesaikan. Kesian tengok tapi masih cuba dan boleh selesai gak tu. Bos...kalau rasa terbodek tu faham-faham jerlah bila hujung bulan nanti...yang lama kira halal.












Satu lagi kebolehan Mamat ni yang tak pernah diceritakan pada sesiapa ialah main tarian singa. Aku pun tak tahu, betul boleh ker atau dia sengaja nak kencing aku. Nampak pegang tu ada gaya, tapi tak tahulah betul tak betul. Kalau betul...Mr. Loke tengah cari orang main tarian singa - bukak site baru. Aku pun boleh rekomen Bos.
Category: , , |
��

Comments

0 responses to "Engineer dan Singa"