Wednesday, February 11, 2009 | Posted in




Ini adalah sebahagian gambar-gambar yang dihantar oleh kawan aku yang tinggal kat Vietnam (Hi..hi..tak derlah ini gambar yang aku terima melalui email, mana aku ada kawan kat Vietnam...sampai pun belum lagi).

Sekali aku tengok gambar ni, aku rasa aku patut kongsi dengan korang semua sebagai pengajaran dan peringatan. Bersyukurlah dengan apa yang kita ada. Sekali kita ingat kita susah sebenarnya masih ada lagi yang lebih susah dari kita. Tak ada apa yang perlu dibanggakan di atas dunia ini.

Harta dan pangkat yang dikejar hanya daki dunia. Nak balik esok lusa pun bukan boleh dibawak semua. Bilik persinggahan yang disediakan hanyalah bersaiz 2' 0" x 6' 0" sahaja. Porch untuk letak Mercedes pun tak disediakan apatah lagi bank nak simpan duit berjuta. Coffee House, Cyber Cafe, Karaoke, Hotel tempat bersembang dengan kawan-kawan jauh sekali tak ada. Kawan-kawan....kat sana nanti dah tak dak semua tuh. Hanya amalan yang baik sahaja jadi peneman.





Category: |
��

Comments

0 responses to "Hu...hu...Insaf Doh Nih"